Feedback geven en ontvangen

Door middel van feedback creëert u een lerend team en daarmee een lerende organisatie. Echter feedback vragen, geven en ontvangen is vaak niet zo vanzelfsprekend. In de Oostblok landen is feedback een taboe, uw internationale werknemers kennen het vaak niet. Onbekend maakt onbemind.

Dankzij onze feedback training leert men als team vaardigheden op het gebied van feedback . Tevens leert u welk voordeel feedback heeft op gewenst en positief gedrag en communicatie in de toekomst. Daarmee kunt u als team oplossingsgericht en positief samenwerken.

Tijdens de training staan we stil bij wat ervoor nodig is om een ‘lerende cultuur’ met elkaar te creëren, zeker in de teams waar verschillende culturen en achtergronden met elkaar samenwerken.

Programma

  • Wat is feedback en wat zijn de regels hiervan?
  • Waarom feedback belangrijk is voor elk team?
  • Hoe stimuleer je binnen en tussen de teams een ‘lerende cultuur’?
  • Feedback is geen aanval. Hoe leer je dit je internationale collega’s ?
  • Hoe zorg ik er voor dat mijn buitenlandse collega’s feedback durven te gebruiken?
  • Hoe kan ik mijn doelen bereiken met behulp van feedback?
  • Waar wil je als team en individu feedback op krijgen en geven?
  • Hoe vraag je om feedback om jezelf te ontwikkelen?
  • Hoe maak je anderen bewust van de verbeterpunten die je ziet?
  • Het gebruiken van het hier en nu
  • Wat zijn de regels die gelden bij het geven en ontvangen van feedback?
  • Tips en tools

Doelgroep

Deze interactieve training is bedoeld voor de medewerkers die samenwerken in een team en zichzelf maar ook hun collega een betere communicatie (constructieve feedback) gunnen.

Aantal deelnemers

In-company: minimaal 6 – maximaal 12

Beschikbaar in:

Nederlands, Pools, Engels, Roemeens, Spaans, Hongaars

Locatie:

In-company of op een van onze locaties

Investering:

Afhankelijk van de taal en het aantal deelnemers Groep