U ziet dat uw collega ergens onder lijdt. Of u hoort via-via dat er ”iets” speelt maar diegene wilt niet (met u) praten. Herkenbaar?
Uw werknemer heeft zich gemeld of dreigt uit te vallen. Wat kunt u als werkgever doen? En wat gaát u doen?
Nederlandse werknemers kunnen redelijk makkelijk hulp zoeken én vinden. Tevens hebben ze hun sociale vangnet. Dit hebben de internationale werknemers in Nederland, heel vaak, niet!
Bovendien is het zoeken naar de juiste hulp vaak lastig tevens de taalbarrière. De cultuurverschillen, de aangeleerde hiërarchie en normen en waarden vanuit het land van herkomst beperken het zoeken naar de hulp. Schaamte om over eigen problemen te praten is enorm! Wat in Nederland normaal en gebruikelijk is, is vaak in het land van herkomst van uw collega, een taboe. Laat het niet zo ver komen dat uw werknemer (lees: collega) in de problemen belandt of ergens anders werk gaat zoeken!
Laat een van onze professionals uw collega helpen! Vaak is er een uurtje gesprek al mee dan voldoende! In sommige gevallen verwijst onze professional uw medewerker naar de juiste, gespecialiseerde hulpinstelling.
Ons platform biedt u als werkgever ondersteuning en zorgt ervoor dat uw werknemer snel de juiste hulp krijgt. We spreken de taal van uw werknemer, onze psychologen zijn opgeleid en gecertificeerd en bieden hulp aan in 4 talen: Pools, Roemeens, Engels en Nederlands.
U kunt onze professionals inzetten vanaf 1 uur. Voor meer mogelijkheden: vul vrijblijvend het formulier in en beschrijf kort de situatie. U hoeft de gegevens van uw medewerker NIET in te vullen!