We hebben 61 Trainingen voor je gevonden.

VCA cursus

De Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers is een certificeerbare controlelijst voor aannemers waarmee zij aan kunnen tonen dat zij veiligheid, gezondheid en milieu beheersen tijdens het uitvoeren van werkzaamheden op de werkvloer.

Een onderdeel van de VCA certificering is de kennis van de medewerkers van het bedrijf. Deze moeten voldoende kennis hebben van veiligheid, gezondheid en milieu (VGM). Veel ongevallen ontstaan namelijk door te weinig kennis van veiligheidsrisico’s onder de werknemers.

Bij Personeelstrainer bent u aan het juiste adres voor een VCA cursus. Personeelstrainer biedt cursussen aan voor B-VCA & VOL-VCA Personeelstrainer verzorgt het complete traject, dus ook het examen en het certificaat.

BHV cursus

In de Arbowet is opgenomen dat bedrijven verplicht zijn om maatregelen te nemen op het gebied van bedrijfshulpverlening. Iedere werkgever is verplicht goede bedrijfshulpverlening te organiseren en in dit kader één of meer BHV’ers aan te wijzen. Bij het bepalen van de manier van bedrijfshulpverlening of het aantal BHV’ers moet men wel rekening houden met de grootte van het bedrijf en de risico’s die er spelen.

Onze praktische cursus is bedoeld voor medewerkers die binnen bedrijven zorg moeten dragen voor de bedrijfshulpverlening tijdens noodsituaties, calamiteiten, ongevallen of brand.  Deze training wordt gegeven door een van de ervaren, gecertificeerde trainers.

Onze docenten zijn opgeleid en gecertificeerd door NIBHV en spreken Pools, Roemeens, Engels, Hongaars en Nederlands.

Indien gewenst zetten we bij de training onze ervaren Lotus acteurs in. LET OP! Deze wens dient u minimaal 6 weken van te voren aan te geven.

Veiligheidsrisico’s in de multiculturele organisatie

De Arbo-wet verplicht bedrijven die werken met heftrucks, om alle heftruckchauffeurs een gedegen veiligheidsinstructie te geven en ervoor te zorgen dat men hier veilig meet om kan gaan.

Door veiligheidsonderwerpen te bespreken, blijven mensen alert op veiligheid. Daar is deze training voor bedoeld. Tijdens de training worden de internationale  medewerkers geïnformeerd over de belangrijkste veiligheidsaspecten binnen de Nederlandse organisatie. Het bespreken van veiligheid op de werkvloer is niet alleen wettelijk verplicht, maar voor iedere medewerker belangrijk. Tijdens deze interactieve cursus wordt de theorie ondersteund door filmpjes en voorbeelden van onveilige situaties op de werkvloer.

Deze training wordt gegeven door een van onze ervaren trainers.

Veiligheidsregels voor internationale werknemers

Door veiligheidsonderwerpen te bespreken, blijven mensen alert op veiligheid. Daar is deze training voor bedoeld. Tijdens de training worden de internationale  medewerkers geïnformeerd over de belangrijkste veiligheidsaspecten binnen de Nederlandse organisatie. Het bespreken van veiligheid op de werkvloer is niet alleen wettelijk verplicht, maar voor iedere medewerker belangrijk. Tijdens deze interactieve cursus wordt de theorie ondersteund door filmpjes en voorbeelden van onveilige situaties op de werkvloer.

Deze training wordt gegeven door een van onze ervaren trainers. Onze trainers veiligheid op de werkvloer spreken Pools, Roemeens, Hongaars, Bulgaars en Engels. Om uw collega’s vanuit andere landen te kunnen scholen zetten we onze trouwe tolken in: in het Spaans en Bulgaars, Duits en Oekraïens.

Op maat, op basis van de behoefte van uw team

Heeft u(w team) een bepaald issue en hiermee een behoefte op een cursus op maat? Laten we het bespreken!

het is tevens mogelijk om uw ”eigen” cursus samen te stellen op basis van onze modulair opgestelde trainingen!

Zo kunt u bijvoorbeeld i.p.v. een 3daagse training, een 2-daagse training ”bouwen”, op basis van behoefte en leerdoelen van uw werknemers.

Vul vrijblijvend ons formulier in, we nemen dan contact met u op.

Assertiviteit

Soms hebben we te maken met de mensen die hun eigen grenzen niet kennen. Ze zijn conflictvermijdend en dat komt meestal goed uit voor de dominante types. Het probleem is en blijft meestal onopgelost omdat de zaken die besproken moeten worden, niet besproken worden.

Met behulp van een externe gespreksbegeleider die een eerlijk, open gesprek mogelijk maakt, komen beide / alle deelnemers aan het woord.

Na het gesprek wordt de deelnemer die niet / te weinig assertief is, hierop begeleidt.

Conflicten op de werkvloer oplossen

Herkent u dit?

U hebt op uw werk regelmatig te maken met conflicten, of u vermijdt ze juist. Nu wilt u graag leren hoe u omgaat met tegenstellingen, meningsverschillen en conflicten. U bent op zoek naar een goede aanpak om uw conflictvaardigheden te oefenen en te verbeteren.

Leidinggeven aan internationale werknemers

Onbegrip komt vaak door de onbekendheid van de achtergronden van de mensen waar we mee werken. Deze kenmerken zich door andere levensgewoontes, andere geloofsovertuigingen en o.a. andere leiding stijl.

Onze training leert u op een praktische wijze bewust te zijn in de juiste leiding stijl aan de medewerkers uit verschillende landen in Europa. Hierdoor ontstaat begrip naar elkaar toe wat leidt tot gemotiveerde medewerkers en een sociaal wenselijke werkomgeving. De training wordt verzorgd in het Nederlands.

In deel 1 omgaan met cultuurverschillen leert u wat de verschillen zijn en boe u hier het best mee kan omgaan.

Leiderschap module 3: motiveren en belonen

Door een andere manier van communiceren en leidinggeven in het land van herkomst ontstaat er vaak verwarring over de inhoud van de functie en over de taken die uitgevoerd moeten worden. Zo knikken de medewerkers vaak ‘’ja’’ en doen ze het toch niet. Resultaat? Taak niet goed uitgevoerd. Irritatie. Onnodige discussie.

Ligt dat aan d(i)e medewerker? Of aan (andere) manier van leidinggeven, delegeren en communiceren? …

Leiderschap module 2: communiceren en aanspreken

Door een andere manier van communiceren en leidinggeven in het land van herkomst ontstaat er vaak verwarring over de inhoud van de functie en over de taken die uitgevoerd moeten worden. Zo knikken de medewerkers vaak ‘’ja’’ en doen ze het toch niet. Resultaat? Taak niet goed uitgevoerd. Irritatie. Onnodige discussie.

Ligt dat aan d(i)e medewerker? Of aan (andere) manier van leidinggeven, delegeren en communiceren? …